Zavrieť

Porady

Práca v Rakúsku na slovenskú živnosť

Pekný deň,
prosím Vás o radu s takýmto problémom.
Živnostníčka so slovenskou živnosťou pracuje ako upratovačka v Rakúsku od februára 2009. Faktúruje im mesačne.
Bude zdaňovať príjmy normálne na Slovensku alebo nie?
Prečítala som tu toho veľa, ale väčšinou je to v ČR. Ak máte niekto skúsenosť, prosím poraďte.
Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mamina h. je offline (nepripojený) mamina h.

    mamina h.
    saglucka Pozri príspevok
    Pekný deň,
    prosím Vás o radu s takýmto problémom.
    Živnostníčka so slovenskou živnosťou pracuje ako upratovačka v Rakúsku od februára 2009. Faktúruje im mesačne.
    Bude zdaňovať príjmy normálne na Slovensku alebo nie?
    Prečítala som tu toho veľa, ale väčšinou je to v ČR. Ak máte niekto skúsenosť, prosím poraďte.
    Dakujem.
    Nie som si ista, ci moze robit v Rakusku so slovenskou zivnostou ako upratovocka, Rakusko malo rozne restrikcie v porovnani s inymi krajinami EU, v kazdom pripade ak uz AK MA SLOV. ZIVNOST, TYM PADOM DU MA TIEZ NA SLOVENKU, TAKZE DP JEDNOZNACNE PODAVA NA SK.

    Poznam cloveka, co so slov. zivnostou fakturoval 100% do zahranicia, podmienkou bolo, ze viac ako 1/2 roka sa musel fyzicky zdrziavat na uzemi SR, ale islo o inu krajinu a inu cinnost... co samozrejme je dost tazko dokazatelne