Zavrieť

Porady

dan z prenajmu bytu

Dobry den,

ja by som sa rada informovala ci musim podat danove priznanie z prenajmu mojho bytu kt je v prenajme od 1.9 2009 moj mesacny prijem je 250 EUR z toho mam vydavky 100EUR(ele,voda,teplo,bytove druzstvo je mozne do vydavkou taktiez dat platbu za poistenie bytu pre pripad pohromy alebo skody sposobenej najomnikmi?)Cize moj prijem aj z vydavkami za rok 2009 bol 250 x 4= 1000 EUR.


Zijem uz 2 roky v zahranici (Francuzsku) kde pracujem ako ucitelka z mojho primu vsak platim dan Francuzkym uradom. to by malo znamenat ze prijmy z francuzska nemusim zdanovat na slovensku?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    juliesulka2001 Pozri príspevok
    Dobry den,

    ja by som sa rada informovala ci musim podat danove priznanie z prenajmu mojho bytu kt je v prenajme od 1.9 2009 moj mesacny prijem je 250 EUR z toho mam vydavky 100EUR(ele,voda,teplo,bytove druzstvo je mozne do vydavkou taktiez dat platbu za poistenie bytu pre pripad pohromy alebo skody sposobenej najomnikmi?)Cize moj prijem aj z vydavkami za rok 2009 bol 250 x 4= 1000 EUR.


    Zijem uz 2 roky v zahranici (Francuzsku) kde pracujem ako ucitelka z mojho primu vsak platim dan Francuzkym uradom. to by malo znamenat ze prijmy z francuzska nemusim zdanovat na slovensku?