Zavrieť

Porady

Dotazník

Dobrý deň, chcela by som veľmi pekne poprosiť o pomoc vo forme vyplnenia dotazníka. Som externou študentkou na Ekonomickej fakulte UMB Banská Bystrica a píšem diplomovú prácu na tému "Daňové úniky v oblasti dane z pridanej hodnoty verzus spoločensky zodpovedné správanie sa podnikov". Téma znie hrozivo ale v dotazníku sa dopytujem len na názor na daňové úniky . Bola by som veľmi vďačná keby ste mi s tým pomohli lebo potrebujem aspoň 100 respondentov a mám zatiaľ len okolo 30. Dotazník je zavesený na stránke www.piesok.com/mirca a na konci pri ukladaní treba chvíľu počkať podľa rýchlosti internetu aby uložilo všetky zodpovedané otázky.
Ospravedlňujem sa ak som nevhodne zaradila tému ale nenašla som nič iné a keďže sa toto týka DPH tak som to zaradila medzi DPH.
Ďakujem ešte raz všetkým, ktorí si nájdu trochu času. Dotazník sa vypĺňa jednoducho.
Naposledy upravil mirčiak : 03.03.10 at 08:45
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mirčiak je offline (nepripojený) mirčiak

    mirčiak
    Za včerajší deň mi prišlo pravdepodobne z tadeto dokopy 9 oznámení o odoslaní dotazníka. Ďakujem som veľmi rada. Ak ešte niekto bude ochotný vyplniť tento dotazník tak mu budem vďačná.

    mirčiak je offline (nepripojený) mirčiak

    mirčiak
    mirčiak Pozri príspevok