Podľa môjho názoru záleží na cene výhry ... t.j. či to môže byť považované za reklamný predmet do 500 Sk. Nezáleží na tom, či sa jedná o cudzí výrobok, ale či je označený obchodným menom (logom) firmy. V prípade, že spomínaná výhra by bola v limite, doporučujem označenie obchodným menom. Ak výhra nie je v limite, mám za to, že ju nemožno považovať za daňový výdavok a záleží na účtovnej jednotke (daňovom subjekte), ako si spomínaný výdavok zaklasifikuje pri nákupe. Ak ho rovno nakúpi ako výhru do tomboly, nie je nárok na odpočítanie dane a nevznikne ani daňová povinnosť pri ich poskytnutí výhercom.
Ak budú výhercovia fyzické osoby, upozorňujem na § 43 ods. 3 písm. d a § 9 ods. 2 písm. n Zákona o dani z príjmu, ktoré hovoria o zrázkovej dani a prípadnom oslobodení výhry poskytnutej FO.
Viac sa v tejto chvíli nedá napísať, nakoľko chýbajú ďalšie info.