Zavrieť

Porady

Danove priznanie typu B pomoc

Zdravím všetkých poraďákov potrebovala by som poradiť pri vypĺňaní DP..
Ide o to, že som bola SZČO (už nie som), pritom som živnostník nebola, išlo o sprostredkovateľskú zmluvu. Z tejto činnosti som mala príjem, aj výdavky nulové, čo uvádzam do tabuľky 1, č. 8, že?(uvádzam nulu do obidvoch stĺpčekov) Okrem toho som študentkou denného štúdia na VŠ a mala som dve dohody, pri ktorých som si zarobila 147,00 (uvádzam do r.34,37,58,68,69 alebo?) a z týchto dohôd som mala zrazenú daň zrážkou vo výške 22,69 (uvádzam do r. 78,87,91,93 alebo?) No podávam si DP preto, lebo chcem, aby mi z týchto dohôd vrátili daň naspäť. Vychádza mi potom daň na úhradu, alebo daňový preplatok??Nerozumiem sa tomu.. Lebo pri tých výpočtoch, čo sú uvádzané pri r. 105/r.106 mi tam vychádza + hodnota,teda na úhradu..Čo sa mi zdá blbosť..Veď keď chcem aby mi vrátili dane, na čo mám nárok..Nie? Alebo som zabudla niečo odrátať, aby mi vychádzala - hodnota? Alebo ako? Vôbec neviem..Pomôžte mi prosím
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    janka.mo je offline (nepripojený) janka.mo

    som zacinajuca uctovnicka, momentalne na materskej dovolenke ...viac janka.mo
    ofecka Pozri príspevok
    Zdravím všetkých poraďákov potrebovala by som poradiť pri vypĺňaní DP..