Zavrieť

Porady

DPH v daňovom priznaní za rok 2009

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako úplný začiatočník a samouk či sa v ročnom zúčtovaní dane či už v tlačivách pre PO aj FO B niekde uvádza DPH za rok 2009 a ako a či vôbec ovplyvňuje základ dane. Možno som nepoložila celkom správne otázku, ale som ozaj amatér a chcela by som pomôcť kamarátovi s daňovým priznaním. ĎAKUJEM veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lienok je offline (nepripojený) lienok

    lienok
    mám ten dojem, že peňažný denník sa používa pri JÚ a pri DPH sa musí viesť podvojné účtovníctvo.....

    Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

    Timka1
    lienok Pozri príspevok
    mám ten dojem, že peňažný denník sa používa pri JÚ a pri DPH sa musí viesť podvojné účtovníctvo.....
    nemusí, len ak je PO

    lienok je offline (nepripojený) lienok

    lienok
    takže ak som dobre pochopila z témy DPH do peňažného denníku, tak sa aj do príjmov aj do výdajov berú sumy bez DPH?

    Paula je offline (nepripojený) Paula

    Paula
    lienok Pozri príspevok