Ancias66 Tak zdravim, pred zhruba dvoma mesiacmi som si kupil notebook cez internet, vsetko islo hladko, az do vcera. Ked mi zrazu nechce nabehnut. Len svietielkuje ale ani obrazovka ani nic... Ide o to ako si overim ci je vada sposobena mnou, alebo nie.. A ako postupovat pri reklamaci.. C
ital som totiz nieco o Asus Pick up ci tak nejak(ano Asus to je moja znacka ) a chcem vediet ci aj ja mozem pouzit tuto sluzbu, ake financne naklady to obnasa. A ci by mi to nesposobilo nejake komplikacie u predajcu, u ktoreho som kupoval. Kto by vlastne tu predpokladajme opravnenu reklamaciu hradil? Som zmateny
Dakujem
Reklamovať NB ASUS musíš tak, že si
vyplníš formulár a odošleš. Oni Ti spätne odpovedia na mail a pošlú tzv RMA číslo. Ty si potom objednáš mailom prepravu. Je to ich zmluvný prepravca, dostaneš v pokynoch link na objednanie tejto prepravy.Adresu a dátum si určíš sama, kedy Ti to vyhovuje.
Prepravná služba Ti príde NB prevziať domov, aj Ti ho po oprave domov prinesú.
Neplatíš ani za prepravu, ani za opravu-ak je NB v záruke. Opravy vybavujú za cca 10 dní.