Zavrieť

Porady

Predajňa vs. Showroom ?

Ahojte, chcem otvorit obchod, snazim sa minimalizovat naklady cize som sa chcel vyhnut kupe reg. pokladne a namiesto blocku tlacit faktury. Ako predajna by som mal povinost nahlasit prevadzku a otvaracie hodiny? a ako showroom? Neni mi celkom jasny rozdiel medzi tymito pojmami. Ked si zoberiem za priklad predajne s autami v podstate je to showroom a zaroven predajna - nemaju reg. pokladnu a davaju FA . Podla mna tovar ako tovar.. ? Vobec nechapem vyznam reg. pokladni ked ma dneska kazdy pocitac. Viete mi to niekto objasnit dakujeeem.
Naposledy upravil Dav : 29.04.10 at 07:17
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

    Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac Rozalka
    mr-alien Pozri príspevok
    .... Neni mi celkom jasny rozdiel medzi tymito pojmami. Ked si zoberiem za priklad predajne s autami v podstate je to showroom a zaroven predajna - nemaju reg. pokladnu a davaju FA ....
    Ak nevieš, čo ten pojem znamená, prečo ho chceš používať?
    A či máš predajňu alebo showroom - to nemá nič spoločné s ERP.
    Ak prijímaš v predajni áut hotovosť, ERP sa nevyhneš, či dáš názov taký, onaký, takový alebo makový ..........

    mr-alien je offline (nepripojený) mr-alien

    mr-alien
    cize cisto teoreticky v predajni nebudem mat kasu, iba platobny terminal cize platba bude mozna iba kartou aj tak dnes uz viac menej platia kartami. Tak erp mat nemusim a mozem vystavovat FA + Dodaci a zarucny list. ?

    tiez tu vsade citam nieco o hygiene, to je povine pre kazdy obchod? Nejdem predavat potraviny ani nic podobne proste bezny tovar. Neni nieco podobne poviny zabezpecit prevadzkovatel objektu v ktorom si priestor prenajimam? Tiez by ma zaujimalo ci som poviny nekde nahlasit otvaracie hodiny ? dik za odpovede

    hanelie je offline (nepripojený) hanelie

    sprievodca CR Rakúsko, hanelie
    povolenie od rúvz / hygienici/ musí mať každá predajňa -
    otváracie hodiny je takisto povinnosť ohlásiť na MsÚ alebo OÚ

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    keď budeš mať terminál, tak potrebuješ aj ERP. ERP nepotrebuješ len v prípade, že ti budú platiť priamo na účet prevodom. Platby kartami sú z tohoto pohľadu rovné platbe v hotovosti.

    mr-alien je offline (nepripojený) mr-alien

    mr-alien
    a neni to blbost? sak ja hotvost nepreberam, pripisuje sa mi to rovno na ucet teda bezhotostnou formou. Neviete mi poradit kde by mi to mohli potvrdit mam skusit SOI? Proste erp sa chcem vyhnut z viacerych dovodov.

    rickman je offline (nepripojený) rickman

    rickman
    Podla mna bude rozhodujuci typ tovaru a ochota tvojich zakaznikov. Pokial vies vystavit fakturu tak, aby ti ju zaplatili bezhotovostne a zaroven nebudes mat problem s dodanim tovaru, tak by si mal mat vyriesene presne to, co chces. Rovnako tak je rozdiel medzi kancelariou (showroomom) a predajnou. Skus porozmyslat.

    Predajňa vs. Showroom ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.