Zavrieť

Porady

vratenie dani

Dobry den,
dna 18.2.2010 som podaval DP typu A. Kedze som student, vznikol mi preplatok dane, a poziadal som o jeho vratenie. Oddiel XI som mal vyplneny vratane cisla uctu a podpisu. Z nasledovneho vychadzam tak, ze do 10.5.2010 som mal mat dan pripisanu na ucte. Nestalo sa tak, a chcel by som poprosit o radu ako mam teraz postupovat. dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

    Som jedna z vás rodina1
    misco Pozri príspevok
    Dobry den,
    dna 18.2.2010 som podaval DP typu A. Kedze som student, vznikol mi preplatok dane, a poziadal som o jeho vratenie. Oddiel XI som mal vyplneny vratane cisla uctu a podpisu. Z nasledovneho vychadzam tak, ze do 10.5.2010 som mal mat dan pripisanu na ucte. Nestalo sa tak, a chcel by som poprosit o radu ako mam teraz postupovat. dakujem.
    Mne tiež prišiel preplatok na účet až 14. 5. Môžem ti poradiť, zájdi na daňový úrad za pracovníčkou, ktorej si priznanie podal a spýtaj sa jej, či si ho mal v poriadku, nakoľko ti peniaze ešte neprišli.

    Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

    Lubaba
    Nič za to nedáš keď si overíš na DÚ, či platba prebehla.

    rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

    Som jedna z vás rodina1