Zavrieť

Porady

darovacia zmluva

Dobry den, chcel by som darovat 1/6 domu mojej sestre, ktora ma 17 rokov, mozte mi prosim povedat/napisat, co vsetko budem k tomu potrebovat? Som laik, ale musim to spravit, pretoze idem rozbiehat vlastnu s.r.o. a nechcem ohrozit ostatnych obyvatelov, co su doma, ak by s.r.o. nesla, za skoru odpoved Vam vsetkym dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    doktor23 je offline (nepripojený) doktor23

    právnik - nesporová agenda (nezastupujem na súde, nie som advokát) ...viac doktor23
    len podotýkam, že ak má sestra 17 rokov, tak ju pri podpise zmluvy zastupuje jej zákonný zástupca a jeho úkon musí byť schválený súdom

    Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

    Andy Kralik
    Už to tu dnes bolo. http://www.porada.sk/t25827-darovaci...nutelnost.html
    len predmetom darovania nebude cela nehnutelnost ale podiel 1/6

    Andy Kralik je offline (nepripojený) Andy Kralik

    Andy Kralik
    A doplním ešte ak by náhodou zákonní zástupcovia boli spoluvlastníci nehnutelnosti ktorá sa ide darovať neplnoletého zastupuje kolízny opatrovník. Viď napr.: http://www.porada.sk/t52472-kolizny-opatrovnik.html Myslel som to v zmysle, ze aj oni su darci a preto ich zaujem "zbavit sa" nehnutelnosti moze byt v rozpore so zaujmom dietata, ktore by zastupovali

    Aj keď v tomto prípade tomu asi tak nebude.