Zavrieť

Porady

materska pomoc

Dobry den, potrebovala by som poradit. V juni 2010 som mala ukoncit vysoku skolu (uz 5 rocnik) kedze som nebola prispustena k statniciam ku statniciam idem az v decembri 2010. Do augusta 2010 som stale este studentkou (dostavam pridavky, vlastne rodicia). Moja otazka je: nedavno som otehotnela teda zaciatkom jula, od septembra som nikde neni evidovana tak som rozmyslala ze by som sa zamestnala v rodinnej firme, kde by som dostavala plat okolo 700 eur, chcela by som Vas poprosit o odpovede, kolko musim byt zamestnana aby som z tohto platu dostavala matersku dovolenku, alebo ako si ju este lepsie navysit.
Dakujem viem ze je toho tu popisane ale takyto pripad som nenasla.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    baja111 Pozri príspevok