Zavrieť

Porady

práca na polovičný úväzok a SZČO?

Dobry den,
pracujem ako SZČO v oblasti poistenia a zaistenia, no chcem s tym skoncit. Dnes ma prijali na polovičný pracovný úväzok do jednej firmy. Chcem sa opytat, ci si musim tu SZCO ihned zrusit alebo ju mozem mat popri praci na polovicny uvazok? A taktiez teraz platim zdravotnej 40€/mesiac. Zmeni sa mi to teraz nejako? Bude za mna platit nieco zamestnavatel, u ktoreho som na polovicny uvazok?
Dakujem za kazdu info
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Kačena I. je offline (nepripojený) Kačena I.

    Kačena I.
    živnosť rušiť nemusite, ZP bude platiť aj zamestnávateľ z vymeriavacieho základu. Ak ponechate mesačné preddávky vo výške 44,73 EUR, vysporiadate si to v ročnom zúčtovaní ZP.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Miruo Pozri príspevok
    Dobry den,
    pracujem ako SZČO v oblasti poistenia a zaistenia, no chcem s tym skoncit. Dnes ma prijali na polovičný pracovný úväzok do jednej firmy. Chcem sa opytat, ci si musim tu SZCO ihned zrusit alebo ju mozem mat popri praci na polovicny uvazok? A taktiez teraz platim zdravotnej 40€/mesiac. Zmeni sa mi to teraz nejako? Bude za mna platit nieco zamestnavatel, u ktoreho som na polovicny uvazok?
    Dakujem za kazdu info