Zavrieť

Porady

Dan - brigada

Pracujem ako brigadnik v jednej firme. Dostavam mesacny plat, z ktoreho sa mi vsak strhava dan. Rocny limit vsak neprekrocim a preto by ma zaujimalo par veci:
a/ nie je mozne spravit nieco pre to, aby mi chodili nezdanene ciastky na ucet, nech si potom nemusim podavat danove?
b/ kedze som brigadnik, mozem taktiez ako zamestnanec poziadat firmu, aby mi spravila danove priznanie?
c/ ak mi bude robit danove nas sukromny uctovnik, musim mu dat vyplatne listky. co ked som vsak nejake stratil? mozem poziadat firmu, aby mi ich opat zaslala, daju sa niekde ziskat, alebo s tym uz moc nenarobim?

Vopred dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    exoomer Pozri príspevok
    Pracujem ako brigadnik v jednej firme. Dostavam mesacny plat, z ktoreho sa mi vsak strhava dan. Rocny limit vsak neprekrocim a preto by ma zaujimalo par veci:
    a/ nie je mozne spravit nieco pre to, aby mi chodili nezdanene ciastky na ucet, nech si potom nemusim podavat danove? nie
    b/ kedze som brigadnik, mozem taktiez ako zamestnanec poziadat firmu, aby mi spravila danove priznanie? áno, môžeš požiadať, ale nie o daňové priznanie, ale o ročné zúčtovanie dane.