Zavrieť

Porady

Problém s DPH

S touto otázkou mi nevedeli poradiť na daňovom úrade v TT ani v BA.
O mne.
Som programátor priem.robotov ( služba ). Nenakupujem a ani nepredávam žiadny tovar k výkonu mojej práce - poskytujem len službu. Podľa obratu nie som povinný sa registrovať na DPH.
Opis:
Firma "A" ktorá ma prevádzku na Slovensku a je platcom DPH, vypísala výberové konanie na dodávku technológií a služby s tým spojené. Získala ju firma "B" pôsobiaca v Nemecku a je platcom DPH. Táto firma presunula časť služieb na firmu "C" pôsobiacu v ČR a je platcom DPH. Od firmy "C" som dostal zákazku na tomto projekte.
Otázka:
Som povinný sa registrovať na DPH aj keď podľa obratu nie som zatiaľ povinný k registrácii ?
Budem povinný sa registrovať na DPH ak môj obrat bude prekročený a a moje služby v drvivej väčšine vykonávam v cudzine v systéme ktorý som Vám opísal ?
Pred 2 rokmi som bol registrovaný na DPH z dôvodu prekročenia obratu, ale za každý mesiac som na DPH vykazoval 0€ vyúčtovanie bolo 0€ len som platil účtovníka.

Dúfam že ste ten môj guláš pochopili.Ďakujem za skorú radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Hanka28 je offline (nepripojený) Hanka28

    žena Hanka28
    pozri si:Povinnosť registrácie zdaniteľnej osoby - neplatiteľa DPH, ktorý dodáva alebo prijíma služby z iného členského štátu od 1.1.2010