Zavrieť

Porady

Reklamácia tovaru

Dobrý deň

Chcel by som sa poinformovať ako postupovať v prípade reklamácii. Daný problém je nasledovný:

Som živnostník a venujem sa predaju a montáži garážových brán. Daný zákazník si u mňa objednal garážovú bránu v cene1404,8€ vrátane montáže a DPH. Zálohu som zobral 870€.

Po nainštalovaní brány som zistil poškodenie KRYTU motora, ktorý bol poškodený našou vinou teda som sa s ním dohodol že zvyšok faktúry doplatí až po odstránení vady. Na to par dni mi oznámil že mu brána nedolieha.

Pri príchode na miesto a obhliadky sme zistili že vada nedoliehania nieje zapríčinená výrobnou vadou alebo nesprávnou montážov na vine boli krivé steny ktoré nemal vyrovnane podla našich odporúčaní. Tak sme to dali do poriadku s dohodou že to doplatí.

Nato nám oznámil že na panely sú drobné preliačeninky z vnútornej strany ktoré sú len ťažko viditeľné. Oznámil nam že to chce dat do poriadku.

Práve v tomto potrebujem poradiť ako postupovať.


Náš dodávatel požaduje aby sme bránu rozmontovali a chybné panely mu vrátili na doriešenie reklamácie následne do 20 tich dní by dodal panely v poriadku. Zákaznik s týmto postupom nesúhlasí nakolko by musel mať otvorenú garáž. Je natoľko arogantný že nesúhlasí ani s znížením ceny o 200€.

Ako mám v tomto prípade postupovať? Akú sumu by som mu mal po správnosti odrátať z faktúry?? Podotýkam chyby sú len ťažko viditeľné a len z nútra. Podla mojho názoru 534€ je moc za taku drobnosť. Aké mám v tomto prípade práva ja??? Ja sa s nim snažím dohodnúť k spokojnosti len s ním to je ťažké.

Ospravedlňujem sa že som to tak rozpísal len som Vám chcel priblížiť situáciu.

ĎAKUJEM za rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    padro je offline (nepripojený) padro

    majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac padro
    natrafil si na "problemoveho zakaznika" a to budes mat tazke, obavam sa, ze ani ked mu das modre z neba tak nebude spokojny...

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    branu rozmontuj a zasli dodavatelovi.
    Ak je chybny vyrobok nech to posudi a opravi vyrobca, preco by si ty mal znasat naklady?
    Pan zakaznik nech si zatial natiahne retiazku.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.