Zavrieť

Porady

Nárok na vrátanie dane - dohoda o brigádnickej činnosti študentov

Dobry den,
som studentka vysokej skoly a pracujem na Dohodu o brigadnickej cinnosti studentov. So zamestnavatelom som podpisala vyhlasenie a uplatnujem si narok na nezdanitelnu sumu zakladu dane. V priebehu roka vsak viackrat moja mzda prekrocila hranicu na nezdanitelnu sumu zakladu dane - zo sumy, ktora prekracovala nezdanitelnu sumu zakladu dane som teda mesacne platila preddavky na dan. Chcela by som sa preto spytat, ci v tomto pripade mam narok poziadat zamestnavatela o rocne zuctovanie dane a ci mam nejaky narok na vratenie dane.
Za odpoved Vam velmi pekne dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Pracovala si u zamestnavatela celych 12 mesiacov?
    Ak ani, je potom je otazne, ci ti nejake vratenie dane vyjde.

    Kazdopadne si mozes podat danove priznanie typu A a vypocitat si sama, ci ti nejake vratenie dane prinalezi.

    Napr. firma Kros dava kazdy rok zakladnu verziu svoho SW s danovym priznanim zdarma k dispozicii, staci s tam nahodit udaje z potvrdenia od zamestnavatela a vies, co ti vyjde.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    janka142 Pozri príspevok
    Dobry den,