Zavrieť

Porady

strata alebo nie?

ahoj, chcela by som sa spýtať iba takúto vec: v hlavnej knihe som mala na začiatku roka 2010 účet 431 (hosp. výsledok vo schvaľovacom konaní) na strane MD (tzn. strata), pričom v daňovom priznaní za rok 2009 strata vyčíslená nebola (na riadku 400 som mala + hodnotu, na riadku 100 bola síce hodnota -, ale položky zvyšujúce základ dane mi napokon riadok 400 zvýšili na kladnú hodnotu). chcem sa preto spýtať, či stačí v účtovníctve účet 431 vyrovnať/uhradiť z nerozdeleného zisku minulých rokov, v daňovom priznaní za rok 2010 nebudem umorovať žiadnu stratu, alebo je to komplikovanejšie? prosím, poraďte, kto viete, nikdy som sa s tým nestretla (som účtovník začiatočník). Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

    Žabinka
    mocekz Pozri príspevok