Zavrieť

Porady

uctovne odpisovanie

Dobry den, som studentka VS a momentalne pisem DP o Odpisovani majetku. Zastavila som sa pri probleme technickeho zhodnotenia budovy. z danoveho hladiska pri rovnomernych aj zrychlenych odpisoch tomu rozumiem, ale ako mam postupovat pri uctovnych odpisoch?
Budovala sa zacala odpisovat od roku 1996 zrychlenym odpisom, prve technicke zhodnotenie v hodnote 147 113,60 Sk bolo v roku 1998 a druhe TZ v hodnote 43 739,40 Sk v roku 2000. Ako mam budovu odpisat z uctovneho hladiska?

Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Katarína Cigánová
    Hanisova Pozri príspevok
    Dobry den, som studentka VS a momentalne pisem DP o Odpisovani majetku. Zastavila som sa pri probleme technickeho zhodnotenia budovy. z danoveho hladiska pri rovnomernych aj zrychlenych odpisoch tomu rozumiem, ale ako mam postupovat pri uctovnych odpisoch?
    Budovala sa zacala odpisovat od roku 1996 zrychlenym odpisom, prve technicke zhodnotenie v hodnote 147 113,60 Sk bolo v roku 1998 a druhe TZ v hodnote 43 739,40 Sk v roku 2000. Ako mam budovu odpisat z uctovneho hladiska?

    Dakujem