Zavrieť

Porady

Rajčiaky od jari po jeseň

Ahojte

v pestovaní rajčiakov som začiatočník, tento rok sadím vlastne po prvý krát. No ale zakladám túto tému aby som sa s vami podelil o rady a skúsenosti z praktického pohľadu, no a očakávam, že dostanem veľa rád od vás, skúsenejších záhradkárov. Poloha je sever Slovenska - Žilina. Budem sem pridávať fotky ako sa mi postupom času darí alebo nedarí a ku každému kroku čo to aj popíšem. Vzhľadom na to, že pestujem po prvý krát, rozhodol som sa, že vyskúšam viacero možností ako pestovať rajčiaky a na konci zhodnotím, aká bola úroda z danej alternatívy. Preto si každú možnosť označím fixkou, aby som na to nezabudol :-)

použité semienka - BEJBINO F1 (jeden sáčok)
pužitá zemina na výsev - rašelinový substrát
Naposledy upravil arizona : 16.03.11 at 18:47
Usporiadat
yyakuzaa yyakuzaa

yyakuzaa je offline (nepripojený) yyakuzaa

ach jaj, tvrdka hned v nazve. Viem o tom ale neviem ako o zmenit, tak ma hned neukamenujte ;-)
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
avonboy avonboy

avonboy je offline (nepripojený) avonboy

28/185/88:-) este nieco? :-) ...viac
zaujimava tema ale podla mna bude mat uspech:-) my rajciaky priesady kupujeme a potom ked uz su v zahrade tak ja vzdy olamujem spodne listy a vyhony a vyvezujem rajciaky vyssie a vyssie...a uroda je pre konzumaciu dostacujuca
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

yyakuzaa Pozri príspevok
ach jaj, tvrdka hned v nazve. Viem o tom ale neviem ako o zmenit, tak ma hned neukamenujte ;-)

"Tvrdka" opravená


Veľa rád najdeš v starších témach,stačí použiť vyhľadávač.

Napr. http://www.porada.sk/gsearch.php?do=...f4e637e888#919

atd.
2 0
yyakuzaa yyakuzaa

yyakuzaa je offline (nepripojený) yyakuzaa

som teraz na mobile a nevsimol som si to, ale niekto to uz opravil. Tak diky

Od teraz uz len k teme, vecer pridam dalsie veci ked budem na pocitaci
0 0
yyakuzaa yyakuzaa

yyakuzaa je offline (nepripojený) yyakuzaa

3.3.2011