Zavrieť

Porady

Rajčiaky od jari po jeseň

Ahojte

v pestovaní rajčiakov som začiatočník, tento rok sadím vlastne po prvý krát. No ale zakladám túto tému aby som sa s vami podelil o rady a skúsenosti z praktického pohľadu, no a očakávam, že dostanem veľa rád od vás, skúsenejších záhradkárov. Poloha je sever Slovenska - Žilina. Budem sem pridávať fotky ako sa mi postupom času darí alebo nedarí a ku každému kroku čo to aj popíšem. Vzhľadom na to, že pestujem po prvý krát, rozhodol som sa, že vyskúšam viacero možností ako pestovať rajčiaky a na konci zhodnotím, aká bola úroda z danej alternatívy. Preto si každú možnosť označím fixkou, aby som na to nezabudol :-)

použité semienka - BEJBINO F1 (jeden sáčok)
pužitá zemina na výsev - rašelinový substrát
Naposledy upravil arizona : 16.03.11 at 18:47
Usporiadat
ganna ganna

ganna je offline (nepripojený) ganna

Dakujem za odpovede. Ale mam aj daľšie. Mám už rozsadené paradajky . Vidím, že sa ujali, lebo začínajú púšťať nové lístky. Treba ich preložiť do nevykurovanej miestnosti, kde je cca 13-17 st.. Alebo majú byť v izbe kde je 22 st.. Ja som ich mala najskôr v izbe pri 22 a teraz som ich preložila na chladnejšie miesto. Je to správne??
0 0
yyakuzaa yyakuzaa

yyakuzaa je offline (nepripojený) yyakuzaa

Prikladám nové foto fotené dnes, 29.3.2011. Chcem sa opýtať, na tej detailnejšej fotke je vidno na hline taku jemnú bielú pleseň. Neviem kde sa tam vzala, polievam každých 4-5 dní, keď je hlina na vrchu už suchá. Pužitý bol obyčajný rašelinový substrát z obchodu.


http://www.imgupload.org/images/932_29032011052.jpg
http://www.imgupload.org/images/59_29032011053.jpg
0 0
robovi robovi

robovi je offline (nepripojený) robovi