Zavrieť

Porady

Narok na vratenie dane - dohoda + student

Dobry den,
minuly rok som bola studentkou az do júla, chcem si podat danove priznanie, aby mi vratili dan (predminuly rok som podala a dostala zrazenu dan naspat), len neviem ako je to teraz, ked som studentkov bola do jula, potom som pracovala na dohodu a od decembra som SZCO. Su aj nejake limity, ktore nesmiem presiahnut aby mi dan vratili? Suvisi to s tym, ze som bola studentka?
Dakujem za rady,
SM
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    sonicka_1 Pozri príspevok
    Dobry den,
    minuly rok som bola studentkou az do júla, chcem si podat danove priznanie, aby mi vratili dan (predminuly rok som podala a dostala zrazenu dan naspat), len neviem ako je to teraz, ked som studentkov bola do jula, potom som pracovala na dohodu a od decembra som SZCO. Su aj nejake limity, ktore nesmiem presiahnut aby mi dan vratili? Suvisi to s tym, ze som bola studentka?
    Dakujem za rady,
    SM
    Ak máš teda príjmy aj ako živnostník, podáš DP typu B a v ňom uvedieš všetky príjmy, ako zo ZČ, tak aj zo živnosti.

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    sonicka_1 Pozri príspevok
    Ano, mna ale zaujima narok na vratenie dane z dohody. Dakujem