zdravim,
potreboval by som poradit, rozbieham teraz jeden velky eshop, kde je tovar z casti citlivy a zaroven jedna sa o drahsie veci.
Ked som prevadzkoval eshop s oblecenim, bolo mi jedno, ked sa mi nieco vratilo, bolo toho malo a predalo sa zas. Neprevzatelnost bola mozno 3%.
Ale teraz, ked sa neprevezme nejaka zasielka, tak prerobim 3x tolko na doprave a ostane mi na sklade drahy tovar, ktory sa strati v dave medzi 20 000ks produktmi.
Mam tri navrhy:
1,Neviete ci je mozne podla zakona pytat zalohu? (ludi to odradi)
2,Alebo dat do poznamky pri obchodnych podmienkach, ze pokial si niekto tovar neprevezme u kuriera, alebo na poste, musi nasledne uhradit trovy na postovnych poplatkoch+administrativne poplatky. (je to legalne?)
3, predavat tovar len platbou vopred, ale stratime s tym konkurencnu schopnost
Este jedna vec, je potrebne eshop, ktory zbiera udaje len pre newsletter mat zapisany na urade na ochranu osobnych udajov?
Samozrejme sa zapisuju aj zakaznicke udaje, ale len na fakturacne zalezitosti. Ak ano, neviete mi povedat postup a kolko taka sranda stoji?
Dakujem