Zavrieť

Porady

viacero brigad

Som študentka VŠ a momentálne mám tri brigády - z čoho dve sú stále a jedna je len jednorázová na pár dní. Chcem sa však opýtať ako je to so zdaňovaním. V jednej mám podpísané vyhlásenie a v ďalších dvoch mi budú mzdu zdaňovať. Budú mi potom všetky strhnuté dane vrátené budúci rok? Alebo aj pri študentoch je to nejako limitované, napríklad výškou mesačného alebo ročného zárobku?
Za odpoveď vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    morrigan Pozri príspevok
    Som študentka VŠ a momentálne mám tri brigády - z čoho dve sú stále a jedna je len jednorázová na pár dní. Chcem sa však opýtať ako je to so zdaňovaním. V jednej mám podpísané vyhlásenie a v ďalších dvoch mi budú mzdu zdaňovať. Budú mi potom všetky strhnuté dane vrátené budúci rok? Alebo aj pri študentoch je to nejako limitované, napríklad výškou mesačného alebo ročného zárobku?
    Za odpoveď vopred ďakujem.
    Príjem nie je limitovaný. Po skončení roka sii buď podáš DP alebo požiadaš zamestnáv. o RZD, uplatníš si NČ, a ak tvoje príjmy budú nižšie ako je NČ, dane Ti budú vrátené.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    aký je tvoj mesačný príjem u zamestnávatela, u ktorého máš podpísané vyhlásenie ?

    morrigan je offline (nepripojený) morrigan

    morrigan