Zavrieť

Porady

Hypoteka pre opatrovatelky/ SZCO/ v Rakusku

Dobry den,chcem sa spytat,ci je mozne dostat hypoteku vo vyske 55.000eur na kupu RD i napriek tomu ze pracujem ako opatrovatelka v rakusku ( zivnost )
Naposledy upravil arizona : 09.08.11 at 15:07
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Myslím si,
    že banky by s tým problém nemali. Nakoľko máš príjem, podávaš DP. Ale mala by si navštíviť banky, určite Ti dajú najlepšiu odpoveď. A aj tlačivá čo treba vyplniť.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Treba obehnut banky a popytat sa.
    Ak pracujes z zahranici, je tam velmi mala sanca.
    Jedna z moznosti je , ak ti chodi vyplata na tvoj ucet, zobrat uver z tvojej banky.

    Druha moznost je uver, kde nemusis dokladovat prijem. Ale tam su vyssie uroky.
    Daj si spravit cenove kakulacie u viacerych, rozdiely mozu byt dost vyrazne.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Arizona,
    má šancu. Ved má príjem, určite by som sa toho nebála a obehala si banky.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Xanti Pozri príspevok
    Myslím si,
    že banky by s tým problém nemali. Nakoľko máš príjem, podávaš DP. Ale mala by si navštíviť banky, určite Ti dajú najlepšiu odpoveď. A aj tlačivá čo treba vyplniť.