Odpojenie vášho odberného miesta môže nastať aj z podnetu dodávateľa elektriny a to z dôvodu:
1) porušenia obchodných podmienok
neuhradenie faktúr
2) nevyhovujúceho technického stavu meraného miesta
nedostatky v inštalácii,
znemožnenie prístupu k meraciemu zariadeniu,
odber vyššieho príkonu bez súhlasu dodávateľa elektriny.
Ako postupovať?
1. Odpojenie – neuhradenie faktúr
V prípade, ak bolo odberné miesto odpojené pre neplatenie za odobratú energiu a požadujete znovu pripojenie elektrickej energie, je potrebné:
kontaktovať Zákaznícku linku ZSE 0850 111 555, kde vám poskytneme údaje k úhrade,
uhradiť všetky pohľadávky za odpojené odberné miesta a poplatok za znovupripojenie odberného miesta v sume 1513,50 SK s DPH / 50,2389 €,
zaslať faxom kópie potvrdení o zaplatení pohľadávky a o zaplatení poplatku za znovupripojenie odberného miesta na číslo 02/50613901 alebo naskenované kópie potvrdení zaslať na emailovú adresu
kontakt@zse.sk,
nahlásiť úhradu pohľadávky na Zákaznícku linku ZSE 0850 111 555,
po splnení všetkých podmienok (t.j. zaplatenie pohľadávok, zaplatenie pripojovacieho poplatku) vám bude opätovne zavedené elektrické pripojenie.