Zavrieť

Porady

Zavedenie vody do stavby

Prosím Vás môže sa mi niekto skúsený pozrieť na tieto fotky, či nám inštalatér dobre zaviedol vodu do baráku? Voda by sa podľa mňa mala dať uzatvárať tu v suteréne a nie vonku v šachte ako nám to povedal, že vraj nám dal ventil do šachty. A tá zvislá hadica sa úplne hýbe ako pelendrek, vôbec nie je pevná. Som laik, ale snáď by sa to malo dať prirobiť napevno. A keď som chcela, aby natiahol vodu von pred dom, povedal, že veď si potiahneme hadicu. Nie je to divné ťahať hadicu zo suterénu-práčovne?! Podľa mňa by sa tam do suterénu malo dať nejaké "téčko", aby sa tam dal dať ventil, ktorým sa bude odstavovať voda (a nie v šachte, kto sa tam bude zakaždým trepať) a zároveň vyvŕtať otvor buď nad tým existujúcim alebo povedľa a natiahnuť potrubie späť k šachte a (napríklad) o vodovodnú šachtu prichytiť nejakými pevnými svorkami nejakú oceľovú rúru(alebo skrátka aká sa používa. neviem presne), ktorá bude vyvedená von nad povrch a normálne s točkou, aby sa dala čerpať voda odtiaľ a nie ťahať kilometer zo suterénu nejakú hadicu keď budem chcieť napríklad poliať trávu. Poraďte mi prosím. Veľmi ďakujem vopred
Naposledy upravil Kora22 : 21.09.11 at 23:38
strecha 040.jpg  
strecha 049.jpg  
strecha 042.jpg  
strecha 043.jpg  
strecha 041.jpg  

1/1
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    220870 je offline (nepripojený) 220870