Zavrieť

Porady

praca na dohodu a vratenie dane

Dobry den. Som student 5. rocnika vysokej skoly a uz takmer mesiac pracujem na dohodu o vykonani prace na stavbe. Kazdy mesiac 15. su vyplaty v hotovsti za predchadzajuci mesiac. Chcel by som sa opytat ci mam narok na vratenie dane, ak som na zaciatku brigadu podpisal len tu dohodu a ziadne ine vyhlasenie. Co by som mal urobit aby som mohol tu dan dostat spat? opytat sa nadriadeneho ? Vopred Vam dakujem velmi pekne a prajem pekny den
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    katka50 je offline (nepripojený) katka50

    katka50
    pod11 Pozri príspevok
    Dobry den. Som student 5. rocnika vysokej skoly a uz takmer mesiac pracujem na dohodu o vykonani prace na stavbe. Kazdy mesiac 15. su vyplaty v hotovsti za predchadzajuci mesiac. Chcel by som sa opytat ci mam narok na vratenie dane, ak som na zaciatku brigadu podpisal len tu dohodu a ziadne ine vyhlasenie. Co by som mal urobit aby som mohol tu dan dostat spat? opytat sa nadriadeneho ? Vopred Vam dakujem velmi pekne a prajem pekny den
    Máš 2 možnosti: Buď si do 15.2.2012 požiadaš o roč. zúčtovanie tohto zamestnávateľa a doložíš-pokiaľ si mal v priebehu r.2011 aj iné príjmy na základe dohôd Potvrd. o zd. mzde od iných zamestnávateľov, alebo si vyžiadaš Potvrd. o zd. mzde a do 31.3.2012 si podáš daň. priznanie na Daňovom úrade v mieste bydliska.