Zavrieť

Porady

finančná politika?

Dobrý deň,

prosím Vás, študujem externe na vysokej škole, musím napísať seminárnu prácu, len mi nie je jasný názov práce. Chcela by som Vás poprosiť o Váš názor. Dostala som zadanie témy: Menová a finančná politika ECB. S menovou politikou nemám problém, ale neviem čo s tou finančnou nakoľko samostatnú finančnú politiku som nenašla - v podstate tak nazývajú fiškálnu politiku. Problém však je, že fiškálnu politiku rieši vláda nie centrálna banka. A toto je problém. profesorovi, ktorý mi zadal túto tému neodpisuje na maily, a ja už mám len týždeň na to aby som túto seminárku napísala. Prosí, poraďte čo mohol pod tou finančnou politikou myslieť? alebo čo vlastne odomňa chce?


ďakujem a budem vďačná za každý názor
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Fiškálna politika je vlastne štátna politika, čo sa na úrovni EU nevyskytuje. Finančná politika EU je čosi ako fiškálna politika štátu, nemôže však plniť všetky jej funkcie. Daj tam všetko ostatné o financiach, čo na úrovni EU nájdeš, okrem menovej politiky.

    Napr. http://www.eurunion.org/eu/Economics...s-Finance.html

    marleau je offline (nepripojený) marleau

    marleau