Zavrieť

Porady

Má študent nárok na vratenie dane ak presiahne 3559,3 NČZD ?

Dobrý den, som študent a mám podpísanu dohodu o brigádnickej práci študenta, chcel by som sa opýtať skúsených, mám taký problém, že počas celého roka 2011 som pracoval a budem pracovať až do konca roka 2011 každý mesiac v jednej firme a mám podpísané vyhlásenie k zdaneniu príjmov a súhrn mojich hrubých miezd(čistá mzda sa asi neberie do úvahy) prekročí 3559,3 mám nárok na vrátenie dane ? Pričom ale nie každý mesiac moja mzda prekročila 296,6, ale za celý rok prekročí hodnota hrubých miezd 3559,3 a zastavý sa na hodnote 3900 eur za rok 2011 súčet hrubých miezd.

Mám nárok na vrátenie dane aj ked prekročí nezdaniteľný základ alebo nedostanem už nič.

Vopred Ďakujem Viktor.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zk24 je offline (nepripojený) zk24

    zk24
    Je to jednoduchá matematika. Odpočítateľná položka je správne 3559,30 €. Ak tvoj príjem bude 4000 €, tak daň ročná vychádza zo sumy 440,7 x 19% = 83,73 €.*

    Ak si na preddavkoch zaplatil za celý rok viacej ako je suma ktorú vypočítaš podľa tohto vzorca, tak ten rozdiel ti vrátia.*

    ego.mc je offline (nepripojený) ego.mc

    ? ego.mc
    Ak ste niektoré mesiace nezarobili ani 296,6 €, je možné, že Vám niečo vrátia.
    Naposledy upravil ego.mc : 11.11.11 at 14:06

    ham0 je offline (nepripojený) ham0

    ham0