Dobrý deň,
Mám takú otázočku. Objednával som si z internetového obchodu autobatériu. Pri prebratí a zaplatení tovaru, ktorý mi doniesol kuriér som doma zistil, že je to iná autobatéria akú som si objednal. Po telefonickom hovore do intenetového obchodu som bol oboznámený, že daná autobatéria už nieje a asi ani nebude. (netušim prečo mi poslali inú, lebo mám pocit ako keby vedeli, že poslali niečo ine). Slečna ma ubezpečila, že peniaze mi budú vrátené na účet. Avšak nechcem to nechať na náhodu lebo v obchodných podmienkach je písané citujem: "(7) Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 7 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese
autobutik@autobutik.sk alebo osobne v sídle dodávateľa. Telefonicky a zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno". Takže moja otázka znie či má niekto k dispozícií vzor na odstúpenie od zmluvy a či mi bude vyplatená plná suma spolu s poštovným, ktoré som uhradil. A či postupujem správne.
PS: nevedel som kam zaradiť túto kategóriu dúfam, že aspoň čiastočne správne
Budem vďačný za každú radu. Ďakujem