Zavrieť

Porady

Práca cez sviatok a soboty

Dobrý den, prosím poradte mi - môže ma zamestnávateľ donutíť ísť do práce v štátny sviatok a soboty keď mi nejdu žiadne spoje? Som načiastočnom invalidnom dôchodku...dochádzam 48km denne - dva krát prestupujem.Pracujem ako krajčírka. Mám bežnú pracovnú zmluvu na jednu zmenu z skráteným pracovným časom. Nieje zamestnávateľ povinný zabezpečiť mi dopravu? Ale on to odmieta a ja sa nemám ako dostať do práce - keď mi nejdú žiadne spoje. Musím ísť do práce mimo pracovných dní? Môžema postihovať ak sa nedostanem do práce? Takto ma musia voziť známi a to mavíde viac ako zarobím...Trošku mimo ale mala by som nárok na príspevok na cestovné ked je moj plat 290€ v čistom?
Prosím o radu...Ďakujem
Naposledy upravil stinusa : 16.11.11 at 11:58
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    stinusa je offline (nepripojený) stinusa

    stinusa
    Ano - Ale aj tak som sa nedočítala ako je to s dochádzkou keď nejdu spoje a nemám si to ako zabezpečiť - totiž nie všetci robíme tam kde bývame - a ja mám smolu že pracujem v takej dedinke kde chodia štyri spoje za deň a cez sviatok dva...a ani jeden mi nepasuje na moju pracovnú dobu...

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    dochádzku do zamestnania nerieši žiaden zákon......aspoň som sa s tým nestretla.....

    stinusa je offline (nepripojený) stinusa

    stinusa