Áno to hej, ale v zmluve je uvedene" naklady na terapiu", nie je to vyšpecifikovane bližšie. Zakupovali sme z časti prispevku nejake pomocky k terapii, cize k tomu mame normalne fakturu a doklad o zaplateni. Lenze ostatok nákladov isiel na samotný priebeh terapie - to je, to co by sme uctovali klientovi za jedno sedenie, to mal zadarmo a "strhavalo" sa to akoby z daneho prispevku. Teraz to vlastne je na ucte neziskovky, akoby "zarobene" za to, co clovek z neziskovky urobil terapie zadarmo pre klienta. Cize mame to urobit tak, ze jendotlive terapeuticke sedenia vyfakturujeme nadacii ktora nam dala prispevok? Povedzme - jedno sedenie u nas stoji 10 euro, klient zapojeny do projektu ich u nas zadarmo absolvoval 40.. to znamena vyfakturujeme nadacii 400 euro za služby, plus s prijmovym pokladnicnym dokladom? Peniaze sa dalej pouziju na nakup pomocok etc, ale to uz nebolo predmetom projektu, tak sa v tom mierne placam.
Dik,
zoey