Zavrieť

Porady

Prenos antivírového programu

Chcem poprosiť o informáciu, som úplný laik. V PC mám nainštalovaný originál antivírový program, ktorý momentálne nefunguje a ani ho už nechcem používať. Chcela by som ale preniesť do notebooku antivirák, ktorý je v danom PC. Je to možné???? ďakujem..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    sthruska je offline (nepripojený) sthruska

    sthruska
    Pri produktoch od norton-u je dôležité mať založený účet na ich webe.
    Dôvod - ak sa zosype OS a už máš vyčerpané všetky licencie, tak jediná možnosť oživiť licenciu je cez účet.

    Gapo je offline (nepripojený) Gapo

    Ja? Muž. Gapo
    Ak máš originálny antivir,tak máš inštalačné CD a z toho si to môžeš nainštalovať.
    Preniesť nainštalovaný program podľa mňa sa nedá.

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    sanny237 Pozri príspevok
    Chcem poprosiť o informáciu, som úplný laik. V PC mám nainštalovaný originál antivírový program, ktorý momentálne nefunguje a ani ho už nechcem používať. Chcela by som ale preniesť do notebooku antivirák, ktorý je v danom PC. Je to možné???? ďakujem..
    add. 1. - ..keby som nečítal názov témy , tak by som bol v tom , že antivírak nefunguje.......a ani používať ho nechceš ...

    add. 2. - ..keď predsa nefunguje PC , tak ako ???...