Zavrieť

Porady

Dohoda + zivnost -> Danove priznanie

Dobry den,
Prvy polrok roku 2011 som pracoval ako student na dohodu. Potom som si zalozil zivnost. Otazka: pri danovom priznani mam uvadzat aj prijem z dohody, ked tam sa uz vlastne dan platila? Nechcem platit tu istu dan 2 krat. Pripadne ako sa postupuje v tomto pripade? Vopred dakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ...priznáš aj príjmy z dohody a daň z dohody zaplatenú si uplatníš, ako zrazené preddavky na daň - bežný postup...

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    odporúčanie.......nájdi si účtovníčku......

    odpoveď, musíš dať aj príjem z dohody do DP, neboj nezdaníš 2x ......pozri si DP FO typ B.....

    zk24 je offline (nepripojený) zk24

    zk24
    vinco111 Pozri príspevok
    Dobry den,
    Prvy polrok roku 2011 som pracoval ako student na dohodu. Potom som si zalozil zivnost. Otazka: pri danovom priznani mam uvadzat aj prijem z dohody, ked tam sa uz vlastne dan platila? Nechcem platit tu istu dan 2 krat. Pripadne ako sa postupuje v tomto pripade? Vopred dakujem za odpovede.