Zavrieť

Porady

Dohoda o vykonaní práce a preddavok na daň

Dobrý deň,
som študentkou VŠ a v roku 2011 som pracovala iba počas 2 mesiacov a so zamestnávateľom som uzavrela dohodu o vykonaní práce. Nikde inde som nepracovala. Počas tých dvoch mesiacov som zarobila 350€ mesačne ale zamestnávateľ mi strhával preddavok na daň, pretože som nevedela, že si môžem uplatniť nezdaniteľné minimum. Počas roka 2011 som nemala žiadne iné príjmy. Ak správne rozumiem, tak ak chcem tú daň späť, tak si musím podať daňové priznanie. Treba mi požiadať zamestnávateľa o ročné zúčtovanie preddavkov na daň? Aký je postup? Ďakujem pekne Silvika
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

    Som jedna z vás rodina1
    Výhodnejší je ten spôsob, kedy sa požiada zamestnávateľ o RZD. Aspoň sa nemusí teperiť na daňový úrad, a ak sa v "papieroch" nevyzná, nebude musieť nikoho otravovať, aby jej spravil DP.

    rodina1 je offline (nepripojený) rodina1

    Som jedna z vás rodina1
    ak si nebudeš vedieť rady, obráť sa na Poradu, tu ti určite niekto poradí ...

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    od zamestnávatela si vypýtaj potvrdenie o príjme a podaj daňové priznanie typu A
    Mila123 Pozri príspevok
    môžeš aj DP aj RZD ale súčasne oboje a nesmie......