Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, či sa už niekto stretol s podobnými praktikami a či je to v poriadku. Pokazila sa mi tlačiareň k PC, nedali sa prečistiť trysky, tak som ju zaviezol do obchodu, kde som ju zakúpil a dal na reklamáciu. Bolo to 2 dni pred koncom záruky. Reklamáciu uznali a vymenili mi zariadenie za nové, ale tzv. SWAP. Bolo mi povedané, že nebudem mať záruku znovu 2-ročnú, lebo to nie je vraj nové zariadenie. Vraj si to mám vydiskutovať so servisom, kde to opravili. Tak som im písal mail a oni mi odpovedali toto:" V ramci zarunej doby "Firma nemenovaná "( neviem, či sa môžu spomínať konkrétne názvy) pouziva tzv. SWAP proces pre opravu niektorych pristrojov. V ramci tohoto procesu zakaznik dostane miesto svojho zariadenia ine, fungujuce, kus (rovnaky model, s inym seriovym cislom). Niekedy sa stane ze je to SWAP zariadenie uplne nove. Zarucna doba vsak pokracuje a to 2 roky od nakupu prveho kusu."