Zavrieť

Porady

ERP a účtovanie úhrad pohľadávok

Dobrý deň, môžete mi prosím niekto poradiť?
Do zavedenia nových ERP som úhrady účtovala nasledovne:
1) odpísala úhradu - aby faktúra bola uhradená
2) následne zaúčtovala v denníku každú úhradu samostatne 211/311

Teraz po novom neviem či mám ponechať tento postup
A) na základe duplikátu o úhrade pohľadávky odpísať pohľadávku a potom zaúčtovať samostatne....
alebo
B) odpísať úhradu a potom celú sumu, t.j. všetky úhrady, napr. 50 úhrad denne môžem zaúčtovať pod jedným zápisom na základe dennej uzávierky... kde by som dala celkovú sumu úhrad a predkontáciu 211/311 a samozrejme, že sumu tržieb účtujem zvlášť.

IDe mi len o to, či musím účtovať jednotlivo každú úhradu alebo môžem jedným zápisom

Ďakujem....budem fakt vďačná za pomoc
Dominika
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ERP a účtovanie úhrad pohľadávok

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.