Dobry den,
prevadzkujem internetovy obchod. Nedavno mi bola serverom Azet zablokovana emailova adresa obchodu (kvoli spamu).
Pred 10 dnami bol objednany od jednej sluzby direct mailing, vsetci adresati suhlasili s odberom noviniek a mali moznost odhlasenia - vsetko prebiehalo podla zakonov.
Doslo vsak k zneuzitiu ich domeny kontakt@... a preto im bola tiez zaslana reklamna ponuka. Tvrdia, ze to je tym, ze dany system neoveruje emailovu adresu pri registracii a citujem "Takáto registrácia je skôr špekulatívna a pripravená na zneužívanie."
Direct mailing bol zasielany emailom danej sluzby poskytujucu direct mailing a teda nebol uvedeny email priamo obchodu.
Opakovanie sa na podpore odmietaju predstavit menom a odmietaju zaslat kontakt na nadriadenych.
Priblizne stvrtina nasich zakaznikov pouziva ich email. Tymto konanim spolocnosti azet zakaznikom nechodia potvrdenia objednavok, predfaktury dolezite k pokracovaniu objednavky. Tymto mi samozrejme sposobuju financnu ujmu.
Vedel by mi niekto poradit ako postupovat v tomto pripade ?
Dakujem za odpoved,
Tomas