Gituška
lenže zmienka nie je žiadna, to je to. Len na faktúrach, že je to dobierka, alebo že je to úhrada v hotovosti. A ohľadom dokladov, účtovníctvo spracovávala jedna externá firma, ktorá doklady dostala a s iným sa nezaoberala. Už pri tej zmienke na fa, mala pýtať doklad o úhrade alebo pátrať. A nie prídem na to ja po roku aj dačo, že to nesedí. A apropó pokladňa, na konečné stavy tu tak sedia............že až.Ale to je už iná kapusta. Len mi povedzte ako to dám do poriadku ?
Ťažko :-(
Bolo by fajn dohodnúť sa s tou firmou čo to robila, ale to zrejme nehrozí, že?
Ako píše rosemary - prebehla by som VPD, či to tam nie je. Nám sa vo firme tiež stalo, že sme mali VPD, nikto nevedel, že sa jedná o úhradu faktúry, takže aj fa aj VPD boli zaúčtované do nákladov a úhrada faktúry nikde...
Prišli sme na to až pri koncoročnom odsúhlasovaní pohľ. a záväzkov... keď druhá strana tvrdila, že úhradu má, dali nám dátum úhrady, prípadne aj dokladu a dopátrali sme sa k tomu z opačného konca...