Zavrieť

Porady

Dobrovoľné nemocenské poistenie po 1.2.2012

Prosím o radu, pracujem ako pedagogický zamestnanec. V januári prišli kolegyne, ktoré sú dobrovoľne nemocensky poistené, s nápadom, že je potrebné sa z DPO odhlásiť a hneď sa ešte prihlásiť, aby vznikol nárok na ďalších 270 DPO po starom. Ja som dpo predtým nebola, ale 31.1.2012 som sa prihlásila, s tým, že plánujem otehotnieť (ešte nie som tehotná). Mala tam byť istá 8 mesačná ochranná lehota, ak by som bola tehotná. Teraz mám ale obavy, že som sa do systému prihlásila zbytočne a žiadne výhody z toho mať nebudem, ak v najbližšom čase neotehotniem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    s tehotenstvom ti nepomôžeme, ale nepanikár.......máš do 26 10 2012 čas, keď musíš byť k tomu dátumu tehotná a máš Ďalších 8 mesiacov aby si nastúpila na MD z DNP.....času habadej......

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    Dobre ti poradili, ak plánuješ prírastok Dobre by bolo, keby si bola do 26.10. tehotná ak by náhodou nie, tak môžeš využiť aj neskôr - podľa situácie. (aspoň sa bude rátať, ako doba poistenia )

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    Katy a R Pozri príspevok