Zavrieť

Porady

Pridelenie kreditov a uznanie prvej atestácie

Dobrý deň, pracujem ako odborný zamestnanec - špeciálny pedagóg v CŠPP (mám 11 rokov odbornej praxe).
V roku 2004 som vykonala rigoróznu skúšku v odbore andragogika, a bola som ešte ako pedagogický zamestnanec
zaradená do 11. platovej triedy.
Od roku 2010 som zaradená ako odborný zamestnanec v 10. platovej triede. Je možné mi uznať od 1.1.2012 túto skúšku
ako 1. kvalifikačnú skúšku? (je to v príbuznom odbore, ktorý by mohol vyhovovať podľa najnovšieho výkladu novely).
Rovnako som v roku 2008 absolvovala štátnu jazykovú skúšku z anglického jazyka. Dalo by sa mi uznať aj toto
ako prvá kvalifikačná skúška? Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Dobrý deň, ja som vo veľmi podobnej situácii. Mám jazykovú skúšku z anglického jazyka, ktorá mi nebola uznaná ako náhrada 1. kvalifikačnej. Pracujem ako odbor. zamestnanec, ale predtým som bola niekoľko rokov pedagog. zamestnancom.Otázka je, čo sa považuje za pedagog. prax a čo za odbornú..... Písala som na MŠ SR a čakám na odpoveď, lebo ani riaditeľ, ani Krajský školský úrad ani MPC mi nevedeli dať odpoveĎ v zmysle zákona. Skús tam napísať aj Ty.

    tinulka1 je offline (nepripojený) tinulka1

    tinulka1