Asi troška závisí od toho, aká je to kancelária.
Ak je to kancelária, ktorá je určená na styk s klientmi "z ulice" (napr. realitná kancelária), ja si myslím, že takýto priestor má byť ohlásený ako prevázka, má mať súhlas hygienika, aj ustanovené otváracie hodiny, ktoré je potrebné rešpektovať v súlade s príslušným nariadením obce, kde sa priestor nachádza.
Ak kancelária slúži len ako sídlo (napr. len na vedenie napr. účtovníctva len pre túto firmu) s tým, že zmluvy s Vašim zákazníkmi dojednávate inde (napr. máte osobitné predajné miesto, alebo chodíte za zákazníkmi a pod.), tak by som to ako prevádzkáreň neoznamovala.
Ak je to niečo medzi tým, t.j. napr. v kancelárii bude viesť účtovníctvo aj pre pretie subjekty, ktoré Vás tam sem tam prídu navštíviť, ja by som to skôr odporúčala ohlásiť. To či je potrebné v takom prípade ustanoviť aj úradné hodiny by som odporúčala konzultovať na príslušnom obecnom úrade. Napr. v Ba II mi v obdobnom prípade povedali, že netreba otváracie hodiny, ale je potrebné oznámiť začatie podnikateľskej činnosti v nebytovom priestore na ich území.
Pekný deň.