Zavrieť

Porady

Vratenie preplatku z ČR

Dobrý deň, je možné že sa to tu už preberalo no bohužiaľ to nikde neviem nájsť a na daňovom úrade na Slovensku mi nevedeli poradiť, v Bratislave mali pre zmenu napísane, že za podané informácie neručia a v ČR mi tak isto dnes nevedeli poradiť hoci boli viac ochotný.

Som študentka s trvalým pobytom na Slovensku , no študujem už tretí rok v Prahe. Január - február 2011 som pracovala v jednej spoločnosti v Prahe a v lete som robila v inej spoločnosti na Slovensku. Dopracovala som sa k informácii, že daňové priznanie si podávam len na Slovensku s tým, že uvediem príjem z obidvoch krajín.

Problém nastáva keď si chcem požiadať o vrátenie preplatku na dani , vzhľadom nato, že môj príjem nepresiahol 2000 eur. Zo Slovenským príjmom nie je problém, no bohužiaľ mi nikto nevie poradiť ako sa dopracovať k tomu preplatku na dani z ČR.

Sú dve možnosti : 1. Požiadať si toto vrátenie preplatku v ČR - čo predpokladám, že nepôjde ak si tu nepodám daňové priznanie
2. Alebo tiež na Slovensku - a nejakým spôsobom tam vyrátať danú sumu.

Veľmi pekne Vás prosím ak niekto poznáte odpoveď na moju otázku , budem vďačná za Vašu pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    To naozaj na DÚ a FÚ neporadili?