Zavrieť

Porady

Uplatnenie nezdaniteľnej čiastky u dvoch zamestnávateľom súčasne

Dobrý deň, som študentka Vš, minulý rok som pracovala len na dohodu o vykonávaní práce, u viacerých zamestnávateľov a omylom som si uplatnila nezdaniteľnú čiastku 296,60 eur u dvoch zamestnávateľov súčasne.
Konkrétne v mesiaci apríl, takže jeden zo zamestnávateľov za mňa v tomto mesiaci neodvádzal daň v plnej výške.
Moje celkové príjmy za celý rok predstavujú - 1762,8 pričom žiadam o vrátenie daňového preplatku vo výške 40,03 eur. Chcem sa spýtať, ako mám postupovať pri vypĺňaní daňového priznania? Mám si zvýšiť základ dane o túto daň, ktorú mal za mňa zamestnávateľ odviesť a uviesť ju do riadku 35?
Vopred ďakujem za akúkoľvek radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    no čo už, stalo sa.. neboj, nič ti nevyrúbia, podaj DP ako som napísala, prilož potvrdenia od zamestnávatelov..

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Soniq,
    ak by si si u jedného neuplatnovala nezdan. čiastku tak máš teraz väčší preplatok dane. Ved výška NČZD je 3559,30 eur ... tvoj príjem bol nižší . Ak by bol vyšší , tak potom by ti pritejto chybe vznikol nedoplatok na dani. Tak nerieš vypíš podla čísel čo máš v potvdeniach a daj NČZD 3559,30 eur .. neže dáš dvojnásobok

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888