Zavrieť

Porady

podať daňové priznanie aj keď príjmy zo živnosti boli nulové?

Som študentka a popri tom mám založenú živnosť, avšak v roku 2011 som dala výpoveď v realitnej kancelárii kde som robila a od vtedy, celý rok 2011 nebol žiadny príjem čo sa týka živnosti. Teraz neviem ako je to s daňovým priznaním v tomto prípade, musím ho podávať?Prosím poraďte mi. ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    Záleží od všetkých príjmov pozri tu - §32 http://www.zakonypreludi.sk/zz/2003-595#f6137140
    a tiež treba použiť vyhľadávanie - táto otázka je tu už niekoľkokrát zodpovedaná

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    Maryška Pozri príspevok
    Ako SZČO ste povinná podať DP.
    nemusí podať DP ak nechce vykázať stratu. Výdavky predsa nemusí uviesť - ak nechce!
    Ale doporučila by som oznámenie o nepodaní DP (a treba používať vyhľadávač - odpoveď nájdeš)
    Samozrejme - ak nemal iné príjmy !

    Efka22 je offline (nepripojený) Efka22

    Efka22
    nie pretože som vôbec nepodnikala, živnosť som chcela zrušiť ale nechala som si ju v prípade ak si nájdem prácu.....čiže zisk 0 a strata nie je

    anka-s je offline (nepripojený) anka-s

    anka-s