Zavrieť

Porady

posielanie väčších súborov

Dobrý deň všetkým.
Pri spoločnom stretnutí s priateľmi som nafotil viac fotografií a doma som z toho urobil pomocou programu "ProShow producer" prezentáciu vídea, pridal som hudbu, zrenderoval a mám subor Mp4 - 400MiB.
Chcel by som ho poslať ostatým kolegom, len neviem ako, no na Joutube to nechcem dávať a iné riešenie neviem. Máme spoločné fórum a predstavoval by som si to tak, že by som poslal na fórum link a potom by si to, kto chce mohol pozrieť, resp. stiahnuť. Môže to byť aj iným spôsobom. Ďakujem za každú radu.
Príjemný deň!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Treba vyuzit nejake internetove ulozisko, subor mozes zaheslovat a heslo a link poslat priatelom ....
    napr.
    http://www.ulozisko.sk/ - s obmedzenim do 400 MB
    http://www.divshare.com/ - vraj neobmedzene

    vygooglit si ich mozes aj ovela viac

    nunenko je offline (nepripojený) nunenko

    prďous, táraj, gágaj nunenko
    no na Joutube to teda nechceš dať, aj ked Joutube je presne na tvoju požiadavku prispôsobený, dá sa nastaviť súkromie, že video vidia len tí čo poznajú odkaz. Napáľ to na CD a pošli slovenskou poštou

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11