Na toto sa dava jednoznacna odpoved tazko. Nakupovanie na sklad je relativne zlozity proces aj u zabehnutych e-shopov, ktore uz maju aspon predstavu o odbyte pre jednotlive tovary.
Na co treba urcite mysliet je:
Tovar, ktory nie je na sklade ma velmi dlhu dobu dodania. Pre zakaznika je toto samozrejme velmi dolezite, ak si objedna tovar, ktory nie je na sklade a dorucenie bude trvat dlho, bude potrebne s nim komunikovat, pripadne poskytnut nejaku zlavu. Pri dlhej dobe dodania sa zaroven zvysuje riziko, ze zakaznik tovar vrati bez udania dovodu.
Ak si obchod nemoze dovolit drzat velke mnozstvo tovaru na sklade a zaroven chce predist (aspon ciastocne) vyssie uvedenym problemom, odporucal by som viest zakaznika k nakupom urcitych druhov tovaru, ktore na sklade mate. Mozete na to pouzit napriklad nastroje ako napredavanejsi/odporucany tovar v obchode, spravne nastavene suvisiace produkty, pripadne novinky. Ak planujete pouzivat nejake formy plateneho internetoveho marketingu, zamerajte sa nie na stranku, ale na tovar, ktory mate na skade, pripadne na tento tovar ponuknite minimalne opticku zlavu, alebo k nemu pridajte maly darcek.
Urcite sa neda ocakavat, ze by sa pri prvom objednavani podarilo vsetko zladit uplne optimalne. Netreba sa toho bat, spravit co najkvalifikovanejsi odhad a pri najblizsom objednavani zvazit skusenosti z predosleho obdobia.
Prajem vela stastia