Zavrieť

Porady

reklamacia fotoaparatu

ked pri preberani reklamovaneho tovaru zistim zavadu a neprevezmem ho, trva stale povodna reklamacia alebo zacina nova. ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Teda keď pri preberaní reklamovaného výrobku zistíš, že tento nie je funkčný, nepreberieš a reklamácia sa bude považovať za nevybavenú.

    beck67 je offline (nepripojený) beck67

    beck67
    dakujem,takze by som mal sancu na vratenie penazi lebo tym sa to predlzilo a je to viacej ako 30 dni.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    Opäť ten istý link.
    Teda nielen že to neodstránili, ešte aj neskoro vybavili. A keďže zákon umožňuje dve varianty riešenia, pokiaľ si vyberieš navrátenie kúpnej ceny - nie je o čom diskutovať - musia na to pristúpiť, inak idú proti zákonu.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    beck67 Pozri príspevok
    dakujem,takze by som mal sancu na vratenie penazi lebo tym sa to predlzilo a je to viacej ako 30 dni.
    A aka je to zavada, ktora brani pouzivat fotak, na ktoru ani v servise odbornici neprisli,ale ty ju zistis hned pri preberani?

    beck67 je offline (nepripojený) beck67

    beck67
    arizona Pozri príspevok
    A aka je to zavada, ktora brani pouzivat fotak, na ktoru ani v servise odbornici neprisli,ale ty ju zistis hned pri preberani?
    je to stale ta ista zavada panoramy. po par pokusoch zamrzne a nezameria treti bod.. niekedy sa to objavy po troch pokusoch alebo hned.

    beck67 je offline (nepripojený) beck67

    beck67
    beck67 Pozri príspevok
    je to stale ta ista zavada panoramy. po par pokusoch zamrzne a nezameria treti bod.. niekedy sa to objavy po troch pokusoch alebo hned.
    zavadu videl aj reklamacny technik. ak niekto nechce zavadu najst tak ju nenajde. dva krat ju nasli, treti ked maju vratit penaze tam nieje. a teraz som sa dozvedel zaujimavu vec ze aj ked som neprevzal reklamaciu oni vystavili novu

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    dva krat ju nasli, treti ked maju vratit penaze tam nieje. a teraz som sa dozvedel zaujimavu vec ze aj ked som neprevzal reklamaciu oni vystavili novu
    Teda v poradáí štvrtá? Neprípustné! Oznámiť SOI! Porušenie zákona 372/1990 §18 http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/ a
    Reklamácia
    http://portal.gov.sk/portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652

    beck67 je offline (nepripojený) beck67

    beck67
    ano stvrta,ale tu tretiu neuznali a ja som ju neprevzal. je to zamotane. ako mozu vypisat stvrtu ked nieje dokoncena tretia?

    reklamacia fotoaparatu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.