Zavrieť

Porady

poradte ntb pre studenta VS

Ahoj,
mohli by ste mi poradit s vyberom ntb, som student VS a ntb pouzivam vylucne na pracu s dokumentmi (office), internet, hudba a filmy. Pocitacove hry vobec nehravam a poziadavkami je akurat displej a vydrz baterky. Chcel by som displej s uhl. 13.3 alebo 14 (leskly) a bateria minimalne 3-4 hodiny z dovodu cestovania. Cena do 500€.
Dakujem velmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mecky je offline (nepripojený) mecky

    mecky
    http://www.alza.sk/hp-probook-4330s-d286594.htm
    oproti tvojim poziadavkam ma matny displej, ale nejako nechapem preco by niekto chcel leskly
    spomedzi 13" je to v tejto cene jednoznacne naj volba

    peteriak je offline (nepripojený) peteriak

    peteriak
    ten vyzera dobre, dakujem....leskle vraj lepsie zobrazuju - toto je pre mna spanielska dedina, to som si precital na forach

    mecky je offline (nepripojený) mecky

    mecky
    leskle maju na pohlad zivsie farby, ale ako uz z nazvu vyplyva je leskly, teda vidis v nom odrazy a na slnku vecsinou prd

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    peteriak
    leskle vraj lepsie zobrazuju
    ..., ale aj viac svetla dopadajúceho na monitor odrážajú. Výsledok: lesklý monotor lešie zobrazí, ale za cenu zvýšeného jasu, aby sa "prebilo" dopadajúce svetlo.