Zavrieť

Porady

záložky - ako ich zachovať ?

poradťe mi prosím ako si mám uložiť záložky. Môj PC čaká generálka a hlavne preformátovanie? Ostatné dokumenty si ukladám na "D", aby som o ne neprišla, ale neviem ako to mám urobiť so záložkami, ktoré tiež nechcem stratiť. Poradte mi prosím, ale zrozumiteľne, som laik. Používam Windows XP, Mozilu 13.0.1
Ďakujem
Naposledy upravil sajka18 : 14.07.12 at 20:22 Dôvod: preklepy
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    http://www.mozilla.sk/firefox/firefo...zku-ako/part2/

    Ako zálohovať (a obnoviť) celé nastavenie a uložené záložky, heslá, atď.Dalo by sa písať o každom jednom súbore v priečinku profilu, ukážeme si však len ako jednoducho zálohovať celý profil niekoľkými kliknutiami. Snáď len jedna často kladená otázka: Záložky sa ukladajú do súboru bookmarks.html
    a tento súbor možno naimportovať aj do iných prehliadačov (Internet Explorer, Opera).
    Profil Firefoxu môžete ľahko zálohovať pomocou programu, ktorý sa nazýva MozBackup. Jeho účel je zrejmý už z názvu. Autorom je český programátor Pavel Cvrček. Program je samozrejme k dispozícii aj v slovenskom jazyku. Ďalšie podrobnosti o zálohovaní a obnove celého profilu sa dozviete na spomenutých stránkach.

    betka631 je offline (nepripojený) betka631